Klanten ontvangen het jaarlijkse reCAPP glossy magazine

Jacco Muller | | Leestijd: ± 1 min.

Defacto kenmerkt zich door haar betrokkenheid bij de Zorg, en haar klanten. Dat blijkt onder andere uit het jaarlijks, door customer succes, gratis toegezonden reCAPP magazine over alle organisatie brede leeractiviteiten. Hierin staat een uitgebreid overzicht van alle soorten leeractiviteiten van het afgelopen jaar (en in vergelijking met het jaar daarvoor) uit CAPP LMS.

De reden voor dit jaarlijkse reCAPP glossy magazine is dat we de successen en verbeterpunten voor de klanten zichtbaar willen maken. reCAPP biedt waardevolle informatie voor het meten en stellen van opleidingsdoelen. Daarnaast is er strategische informatie beschikbaar voor het plannen van activiteiten voor het nieuwe jaar.

Leeractiviteiten inzichtelijk

Zo worden de meest succesvolle leerinterventies, afdelingen en functies benoemd, hoeveel en welke nieuwe leerinterventies, leerpaden, toetsen, hoofdstukken en spaces er ontwikkeld zijn. En ten aanzien van Compliance o.a. de score per thema (zoals voorbehouden handelingen), het aantal behaalde certificaten per thema, het aantal gescoorde “Groene” bolletjes etc. 

Daarnaast biedt reCAPP inzicht in de gebruikte content waaronder meest favoriete leerelementen, actiefste leerdagen, populairste cursussen, meest gebruikte zoektermen etc.

Alle bovenstaande informatie wordt vergeleken met het voorgaande jaar waardoor er strategische informatie beschikbaar is voor het plannen van de L&D activiteiten voor het nieuwe jaar. Het is niet voor niets dat onze klanten naar de jaarlijkse evaluatie met onze consultants en het reCAPP magazine uitkijken!

Meer weten?

Meer weten, of een ReCAPP voorbeeld ontvangen? Download een voorbeeld via onderstaand formulier.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.