Service & Support

De servicedesk van Defacto. Hier kunt u terecht voor al uw issues, technische vragen en onderhoudswerkzaamheden.

Defacto biedt een uitgebreid pakket aan service & support voor onze klanten. Bent u een key user en heeft u een probleem, een technische vraag of gaat het om andere ondersteuning? U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

Chat

In CAPP Learning & Talent Management en CAPP Agile Learning kunt u het snelst contact met ons opnemen door de geïntegreerde chatfunctionaliteit. U kunt ook vanuit deze pagina direct met onze service & support medewerkers chatten. Dit kunt u doen via het Intercom-icoon rechtsonderin. Indien u dit doet, dan willen we u vragen een e-mailadres op te geven, dan kunnen we u altijd bereiken. U kunt ons ook bereiken via het contactformulier.

Defacto Portaal

Via het Defacto Portaal, waarvoor we natuurlijk gebruikmaken van de mogelijkheden van CAPP Agile Learning, publiceren we alle nodige en relevante documentatie over onze software, zoals release notes, handleidingen en nog veel meer.

Telefoon

Wanneer telefonische afstemming noodzakelijk of gemakkelijker is, dan is de Servicedesk tussen 09.00 uur en 17.00 uur bereikbaar via het algemene nummer van Defacto 050 3144 832 (optie 2) om meldingen door te geven. Voor een prioriteit 1 melding (de programmatuur is niet te gebruiken) verzoeken wij om dit telefonisch te melden. Dit kunt u ook doen via bovenstaand telefoonnummer.

Vragen over de inrichting en implementatie

Ons service & support team staat voor u klaar voor de dagelijkse ondersteuning bij het gebruik van onze software. Indien u specifieke vragen heeft over de inrichting en implementatie van onze software, dan kunt u deze via onze consultants aan ons doorgeven.

Ons support team

Lizette Weening
Lizette Weening
Jeroen Dijkhuis
Jeroen Dijkhuis
Vincent van Trigt
Vincent van Trigt
Jan Lulof
Jan Lulof