Partnerships

Stichting KOMPAZ Nederland
Defacto heeft een partnership met Stichting KOMPAZ Nederland. De stichting heeft als doel om zorg- en welzijnsinstellingen in Nederland optimaal te faciliteren en te verbinden bij het realiseren en professionaliseren van regionale trainingsinfrastructuur. Lees het gezamenlijke persbericht.
Smart VR Lab
Defacto werkt samen met de Amsterdamse startup Smart VR Lab aan een naadloze integratie van Interactieve Video en Virtual Reality in CAPP LMS. Door deze integratie kunnen gebruikers van ons LMS ook op een volledig aansluitende wijze Virtual Reality en Interactieve Video toevoegen binnen de gekozen leermethodes. Lees het gezamenlijke persbericht.

De Leerfabriek
Defacto werkt samen met De Leerfabriek aan het ontwikkelen van slimme leeroplossingen voor haar klanten in de zorg.

Profportaal Zorg
Met de samenwerking willen we bereiken dat het aanbod van Defacto optimaal aansluit op de wensen en behoeften van de leden. En uiteraard willen we daarbij ook innovatie op het gebied van leren voor zorgprofessionals bevorderen.

AFAS
Defacto is een AFAS Software partner. Door de koppeling tussen CAPP LMS en AFAS wordt het LMS voorzien van de juiste HR-data.

Visma
Omdat wij veel klanten hebben die gebruik maken van de diensten van Raet/Visma hebben wij een API-koppeling tussen CAPP LMS en Visma ontwikkeld.
KEI 2019 Organisatie Innovatie
Met de lancering van het nieuwe product CAPP LMS van Defacto Software is een andere werkvisie omarmd binnen de organisatie, die nu doorvertaald wordt in het contact met de klant. Waar eerder vooral projectmatig gehandeld werd, moet er nu meer productgericht gehandeld worden, waarbij de klant centraal wordt gezet. Het doel is dat er een volledig klantgerichte organisatie ontstaat met nieuwe interne werkprocessen. Met de komst van CAPP LMS zijn over het gebruik ervan de eerste geluiden zeer positief. Nu het product vanzelfsprekend werkt en toegankelijk is, zal er ook een vertaalslag in de communicatie met de klant gemaakt moeten worden. Defacto Software pakt de klantbeleving grondig aan door de werkprocessen te optimaliseren, waarbij de klant het uitgangspunt is.