Als klant kan je erop rekenen dat Defacto jouw samenwerkingspartner is als het gaat om compliance en online leren. En dat betekent niet alleen tijdens de implementatie, waar wij samen met jou de vertaalslag maken jouw visie om te zetten naar CAPP LMS. Ook na de implementatie kan jij bij ons terecht om jouw uitdagingen op het gebied van compliance en online leren met ons te delen.

Onze bereikbaarheid

Onze bereikbaarheid

Op werkdagen zijn wij tussen 09:00 en 17:00u zowel telefonisch als via de chat bereikbaar. Mocht je je vraag buiten deze tijden willen stellen, dan kan dat gewoon via de chat. We pakken deze dan gelijk op als onze werkdag weer begint en jij wordt via de mail op de hoogte gesteld dat er een reactie is gekomen.

Je kunt ons bereiken op 050-3144832 en via de chat in de applicatie.

Hoe we jou ondersteunen

Hoe we jou ondersteunen

In de chat van de applicatie vind je veel handleidingen en screencasts die jou helpen CAPP LMS te gebruiken. Mocht je een specifiekere vraag hebben, dan leg je in de chat contact met onze productspecialisten. Problemen waar je tegen aanloopt, zowel op het gebied van software als hulp bij inrichting en leervragen, pakken we samen op.

En heb je suggesties voor verbetering over de software? Ook die kan je via de chat met ons delen. Samen zoeken we dan naar een passende oplossing, zodat jij je werk zo optimaal mogelijk kunt uitvoeren.

Werk je samen met één van onze consultants aan een project en heb je daar een vraag over? Neem dan rechtstreeks contact op met de consultant. Hij of zij kan jou het beste verder helpen.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning

Een softwarepakket aanschaffen kan voor een technische uitdaging in een organisatie zorgen. Hoe groot of klein jouw organisatie ook is, wij helpen je graag alles te regelen om onze producten bij jou draaiende te krijgen. En te houden.

Waar we tijdens de implementatie al nauw samenwerken, blijven wij ook op technisch vlak na de uitrol van CAPP LMS bij jouw organisatie betrokken. Dus staat jouw organisatie voor een technische uitdaging? Wij staan klaar jou hierbij te ondersteunen.

Rapportages en inzichten

Rapportages en inzichten

Eén van de doelen van het hebben van een LMS is dat je meer inzicht krijgt in de ontwikkeling van jouw organisatie. In de software zitten veel mogelijkheden om inzichten te verkrijgen. Toch kan het zijn dat jij nog op zoek bent naar een andere rapportage. Laat het ook dan aan ons weten. Wij kunnen je altijd helpen de gevraagde rapportage te draaien en je de inzichten te geven, die jij zoekt.

Suggesties voor verbetering

Suggesties voor verbetering

Op basis van jouw ervaring als gebruiker wordt CAPP LMS continu verbeterd. Loop jij tegen bepaalde processen aan binnen de werking van het product? Laat ons dan weten waar je naar op zoek bent. Samen met onze productspecialisten en met het productteam brengen wij jouw wens in kaart en onderzoeken we de mogelijkheden. En past jouw suggestie binnen onze visie, dan nemen we deze natuurlijk mee in de productverbetering.

Product-updates

Productupdates

Wijzigingen in CAPP LMS worden doorlopend doorgevoerd, wat betekent dat product-updates automatisch verlopen en dat CAPP LMS soms wel vijf keer per dag wordt vernieuwd. Van deze updates merk je als gebruiker niets, behalve dat je nieuwe, meestal kleine aanpassingen zult ervaren. Als grote veranderingen worden doorgevoerd, krijg je hierover bericht.

Heeft een aanpassing grotere impact, naast beheerders ook op reguliere gebruikers, dan maken we de gebruiker hierop attent met een speciale 'product tour'. Gebruikers zien dan een melding dat er iets gewijzigd is en wat dit voor hen betekent.

Via de chat in de applicatie ontvang je uitleg over de veranderingen. In CAPP LMS vind je de release notes, waarin ook bijgehouden wordt wat de wijzigingen zijn. En is de verandering van dusdanige impact, dan zal één van onze productspecialisten de product-update met je doornemen. Zo ben je continu op de hoogte van de softwareaanpassingen.

Bugfixes

Bugfixes

Zoals bij elk softwareproduct komt het ook zo af en toe bij onze producten voor dat er een fout is ontstaan in de software, ook wel bug genoemd. Iets werkt niet zoals het zou moeten. Op dat moment gaan wij hard aan de slag om ervoor te zorgen dat de bug wordt gefixt. We streven er dan ook naar een bug binnen 1 dag gefixt te hebben. En natuurlijk stellen we je op de hoogte als alles weer werkt.

De gezichten achter de hulplijnen

Foto Christa Vlaanderen

Christa Vlaanderen

Productspecialist
Foto Lizette Weening

Lizette Weening

Productspecialist