Blog – leren en ontwikkelen

  1. Stichting Epilepsie Instellingen Nederland (SEIN) kiest voor CAPP LMS
  2. Defacto introduceert geïntegreerde totaaloplossing voor EPA-onderwijs
  3. Uitrol EPA-module bij twee UMC's: start Basis Acute Zorg op 1 oktober

    Uitrol EPA-module bij twee UMC's: start Basis Acute Zorg op 1 oktober

    Voor de zomer kondigden we de samenwerking aan met UMCG, Zorg voor het Noorden, MUMC+ en het RadboudUMC om met CAPP LMS een generieke oplossing te ontwikkelen voor het EPA-opleiden: een nieuw CZO-opleidingsstelsel voor (vervolg-)opleidingen voor verpleegkundigen... Lees verder

    Joost Bakhuizen Joost Bakhuizen | | Leestijd: ± 2 min.
  4. Maak kennis met ons nieuwe Customer Success-team

    Maak kennis met ons nieuwe Customer Success-team

    Ons credo bij de nieuwe afdeling Customer Success is: "Goed weten wat er bij de klant speelt en voor hen focussen op het creëren van meerwaarde met CAPP LMS." Maak kennis met de nieuwe afdeling en lees wat dit voor jou betekent. Het gat tussen hoe... Lees verder

    Els & Isabela | | Leestijd: ± 1 min.
  5. Rijnstate, Beweging 3.0 en Noordwest live met CAPP LMS

    Rijnstate, Beweging 3.0 en Noordwest live met CAPP LMS

    De afgelopen periode hebben verschillende organisaties CAPP LMS in gebruik genomen. Hoewel we normaal gesproken ook bij onze klanten op locatie komen om alles goed af te stemmen, hebben deze succesvolle implementaties volledig op afstand (remote) plaatsgevonden... Lees verder

    Michel | | Leestijd: ± 2 min.
  6. Terugblik op corona-proof Next Learning 2020

    Terugblik op corona-proof Next Learning 2020

    Op dinsdag 15 september vond het jaarlijkse Next Learning event plaats in ‘s-Hertogenbosch dat vanwege het coronavirus toepasselijk ‘Smart & Safe’ was gedoopt. Een korte terugblik op de dag. Editie als nooit tevoren Maximaal 500 deelnemers, twee... Lees verder

    Michel | | Leestijd: ± 2 min.
  7. Een terugblik op de eerste coronagolf met twee Nederlandse ziekenhuizen
  8. Leren en ontmoeten tijdens de eerste online Defacto Klantendag

    Leren en ontmoeten tijdens de eerste online Defacto Klantendag

    Elk jaar organiseert Defacto een klantendag om als organisatie te verbinden met onze klanten. Door de coronamaatregelen was elkaar in levenden lijve ontmoeten dit jaar niet mogelijk, maar een online variant bleek een goed alternatief. Dankzij het digitale... Lees verder

    Hanna | | Leestijd: ± 6 min.
  9. CZO Flex level opleidingen met CAPP LMS

    CZO Flex level opleidingen met CAPP LMS

    Om een veranderende zorgvraag, veranderende praktijk, tekort aan personeel en crises zoals COVID-19 beter op te vangen is er een nieuw en flexibel opleidingsstelsel opgezet, gebaseerd op EPA's. Defacto volgt deze ontwikkelingen op de voet en ontwikkelt... Lees verder

    Joost Bakhuizen Joost Bakhuizen | | Leestijd: ± 4 min.
  10. Geslaagde ISO-certificering op afstand

    Geslaagde ISO-certificering op afstand

    De coronacrisis heeft impact op de dagelijkse gang van zaken bij veel organisaties, zo ook bij Defacto. Al voor het officiële thuiswerkadvies hebben wij hierop geanticipeerd door zoveel mogelijk thuis te werken. Ook activiteiten met externen vonden... Lees verder

    Ellie | | Leestijd: ± 2 min.