Blog – leren en ontwikkelen

  1. Flexible cover images using intrinsic ratio

    Flexible cover images using intrinsic ratio

    We recently changed the way header images are displayed in CAPP Agile Learning. They used to be fixed height and were clipped at the sides depending on the screen resolution. This would hide parts of the image which got really annoying, especially... Lees verder

    Matthijs Kuiper Matthijs Kuiper | | Leestijd: ± 3 min.
  2. Workshop: Hoe je met e-learning je toekomst vorm kunt geven

    Workshop: Hoe je met e-learning je toekomst vorm kunt geven

    Op vrijdag 9 februari hebben we een workshop gehouden over de aantrekkelijkheid als werkgever en kennismanagement. Defacto was uitgenodigd door ZeQ (een Duits adviesbureau voor verhoging van de kwaliteit binnen de gezondheidszorg) om samen deze workshop... Lees verder

    Martina | | Leestijd: ± 2 min.
  3. ‘Leren is werken, werken is leren’

    ‘Leren is werken, werken is leren’

    De randvoorwaarde voor een lerende organisatie ‘Werken is leren, leren is werken’. Dit is het motto van de academie van het MUMC (Maastricht University Medical Center). Een motto dat, hoe langer ik erover nadenk zich steeds meer bij mij nestelt als... Lees verder

    Joep | | Leestijd: ± 2 min.
  4. Waardevolle kennis delen met CAPP Agile Learning

    Waardevolle kennis delen met CAPP Agile Learning

    Eind november was het tijd voor een workshop CAPP Agile Learning in het mooie Zwolle. Medewerkers van onder andere het Radboud Universitair Medisch Centrum, Syndion, Maastricht Universitair Medisch Centrum, Albert Schweitzer ziekenhuis en Gelre Ziekenhuis... Lees verder

    Iwanna de Jonge | | Leestijd: ± 2 min.
  5. CAPP Agile Learning op Websummit 2016

    CAPP Agile Learning op Websummit 2016

    WebSummit, Europa's grootste technologiebeurs, vond plaats van 7 tot en met 11 november in Lissabon Portugal. CAPP Agile Learning was één van de uitgenodigde start-ups om daar met mensen te praten over het product, onze activiteiten en om feedback... Lees verder

    Iwanna de Jonge | | Leestijd: ± 5 min.
  6. Gebruikersoverleg 22 september 2016

    Gebruikersoverleg 22 september 2016

    In het mooie auditorium van het Gelre Ziekenhuis hebben Gerwin, Bastiaan en Joep presentaties gehouden over het Kwaliteitspaspoort, onze applicatie 360˚Feedback en over ons product CAPP Agile Learning. Naast de presentaties, is een van de vaste en... Lees verder

    Joke Coens | | Leestijd: ± 2 min.
  7. Verbeterd Kwaliteitspaspoort door samenwerking

    Verbeterd Kwaliteitspaspoort door samenwerking

    In 2012 start Defacto als eerste softwarebedrijf met het digitale Kwaliteitspaspoort (KPP). Tot 2015 verbeteren we het paspoort steeds met kleine stappen op basis van klantvragen. In 2015 stellen we een groep klanten, waarvan we input hebben gekregen... Lees verder

    Gerwin | | Leestijd: ± 1 min.
  8. Met CAPP werken aan talentmanagement

    Met CAPP werken aan talentmanagement

    Werknemers motiveren tot leren en talent beter managen? Dat lukt! Hoe? Dat leggen we je uit in deze blog. Waarom is het managen van talent zo belangrijk? Organisaties die erin slagen het aanwezige talent te ontwikkelen, kunnen over het algemeen rekenen... Lees verder

    Marian | | Leestijd: ± 1 min.
  9. Alweer een systeem?!

    Alweer een systeem?!

    We zijn ons ervan bewust dat de aanschaf van een Leer Managementsysteem (LMS) veel gevolgen heeft voor een organisatie. Zo’n systeem heeft op zich al een behoorlijke impact, maar ook komt er simpelweg nog een nieuw ‘computersysteem’ bij. We horen... Lees verder

    Bastiaan Barelds Bastiaan Barelds | | Leestijd: ± 1 min.
  10. Samenwerking op basis van co-creatie en duurzaamheid

    Samenwerking op basis van co-creatie en duurzaamheid

    We zien een ontwikkeling in de manier waarop organisaties denken over duurzaam investeren in de relatie met hun (software)leveranciers. Er is een groeiend besef dat het succesvol gebruik maken van softwaresystemen minder te maken heeft met tekortkomingen... Lees verder

    Marian | | Leestijd: ± 2 min.